I need help !!!

Bartek Bojanowski bb at labnet.pl
Tue Nov 12 05:52:10 EST 2002

J> Dear friends:
J> I am Polish
J> Me English is not good, I am sory.
J> I am trying to link galib version 2.4.5 through the Builder C++ 5 =
J> compiler.
J> Unfortunately an error message appears on the screen like that:
J>         must use C++ compiler

J> Do you have any suggestion which could be useful for me?
J> Do you have a step by step procedure for the linkage configuration for =
J> Builder C++ 5
J> Thanks a lot.
J> Jacek Kurszewski
> [...]

Witam!
Nie wiem dokladnie jak jest w Builderach, ale o ile pamietam to w
innych (starszych) srodowiskach borlanda na podstawie rozszezenia
pliku (automatycznie) wybierano odpowiedni kompilator. I tak pliki
*.c byly zawsze kompilowane "zwyklym" (do strukturalnego c) kompilatorem.
Natomiast tylko pliki *.cpp byly traktowane kompilatorem do c++.

Pliki w galibie maja rozsz. *.c wiec pewnie stad problemy.
Sposoby sa dwa.

Albo znajdziesz gdzies w konfiguracji opcje zeby zawsze
uzywany byl kompilator c++ (rowniez do plikow *.c) - mi sie nie udalo
czegos takiego znalesc, nie szukalem zbyt dlugo.
Drugi sposob: musisz zmienic rozszezenia wszystkich plikow *.c na *.cpp.
I zdaje sie, ze bedziesz musial zmienic jeszcze w dwoch plikach
naglowkowych deklaracje:
#include <ga/GAcostam.C>
na:
#include <ga/GAcostam.cpp>
w jakich wyjdzie przy kompilowaniu.

Gdyby byly jakies problemy pisz na priva, u mnie przed chwila zrobilem
sobie maly projekcik i dziala.

--
Pozdrowienia,
 Bartek                            mailto:bb at labnet.pl