[Tango-L] the int'l list at christmas

"Christian Lüthen" christian.luethen at gmx.net
Mon Dec 24 03:55:36 EST 2007

This is an international list ...
... therefore all my best wishes too all of you!
Christian

Een Plesierige Kerfees
Idah Saidan Wa Sanah Jadidah
Felices Pasquas Y Felices ano Nuevo
Shenoraavor Nor Dari yev Pari Gaghand
Tezze Iliniz Yahsi Olsun
Zorionak eta Urte Berri On!
Vesele Vanoce
Boas Festas e Feliz Ano Novo
Nedeleg laouen na bloavezh mat
Tchestita Koleda; Tchestito Rojdestvo Hristovo
Bon Nadal i un Bon Any Nou!
Feliz Navidad
Kung His Hsin Nien bing Chu Shen Tan
Gun Tso Sun Tan'Gung Haw Sun
Nadelik looan na looan blethen noweth
Mitho Makosi Kesikansi
Prejeme Vam Vesele Vanoce a stastny Novy Rok
Glædelig Jul
Zalig Kerstfeest en een Gelukkig Nieuwjaar!
Merry Christmas, Happy Christmas
Gajan Kristnaskon
Ruumsaid juulup|hi
Cristmas-e-shoma mobarak bashad
Hyvää joulua
Zalig Kerstfeest en Gelukkig nieuw jaar
Joyeux Noel
Nollaig chridheil agus Bliadhna mhath ùr!
Froehliche En frehlicher Grischtdaag un en hallich Nei Yaahr!
Kala Christouyenna!
Mo'adim Lesimkha. Chena tova
Shub Naya Baras
Barka da Kirsimatikuma Barka da Sabuwar Shekara!
Mele Kalikimaka ame Hauoli Makahiki Hou!
Kellemes Karacsonyi unnepeket
Gledileg Jol
Selamat Hari Natal
Jutdlime pivdluarit ukiortame pivdluaritlo!
Idah Saidan Wa Sanah Jadidah
Nollaig Shona Dhuit, or Nodlaig mhaith chugnat
Buone Feste Natalizie
Shinnen omedeto. Merii Kurisumasu
Sung Tan Chuk Ha
Natale hilare et Annum Faustum!
Prieci'gus Ziemsve'tkus un Laimi'gu Jauno Gadu!
Linksmu Kaledu
Sreken Bozhik
LL Milied Lt-tajjeb
Nollick ghennal as blein vie noa
Meri Kirihimete
Shub Naya Varsh
Merry Keshmish
God Jul, or Gledelig Jul
Wesolych Swiat Bozego Narodzenia or Boze Narodzenie
Boas Festas
Sarbatori vesele
Pozdrevlyayu s prazdnikom Rozhdestva is Novim Godom
La Maunia Le Kilisimasi Ma Le Tausaga Fou
Hristos se rodi
Sretan Bozic or Vesele vianoce
Buorrit Juovllat
La Maunia Le Kilisimasi Ma Le Tausaga Fou
Nollaig chridheil huibh
Sretam Bozic. Vesela Nova Godina, Hristos se rodi.
Subha nath thalak Vewa. Subha Aluth Awrudhak Vewa
Vesele Vianoce. A stastlivy Novy Rok
Vesele Bozicne. Screcno Novo Leto
Feliz Navidad
God Jul
Maligayamg Pasko. Masaganang Bagong Taon
Nathar Puthu Varuda Valthukkal
Neekiriisimas annim oo iyer seefe feyiyeech!
Sawadee Pee Mai
Noeliniz Ve Yeni Yiliniz Kutlu Olsun
Srozhdestvom Kristovym
Chuc mung Giang Sinh